mylifeaskimiie

Alla inlägg under juli 2013

Av Kim Johansson - 5 juli 2013 12:48

Hej hej! Vet ni?! Jag har fått en iPhone! Och jag skriver inlägget på den just nu, jag är jätteglad att ha en egen! För jag har typ tjatat på mamma att jag ville ha en. Och hon köpte en till mig och en till sig själv! Haha, lite kul tycker jag! Men men, jag har inte skrivit inlägg på typ jättelänge. Det är för att jag inte haft lust att vara ine på datorn, och min förra mobil vara så seg så jag inte kunde skriva inlägg. Så ja! Men här är jag :) Idag ska jag fika med två vänner! Jag ska ta bussen som går 13.26 från där jag bor om ni vill veta det! Men japp! Typ det enda jag hade att säga här. Ses i nästa inlägg ^^

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Instagram - Mylifeaskimiie_belivern.
Videofyme - mylifeaskimiie

Detta är MIN blogg och MITT liv. Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards