mylifeaskimiie

Direktlänk till inlägg 24 juni 2013

Hashtaggar på en blogg?

Av Kim Johansson - 24 juni 2013 16:59

Heii! Nu har jag sett att man kan använda hashtaggs på bloggplatsen. WTF!? Det har typ spridits. Det finns på Instagram och på Twitter. Och nu på bloggen..  . Men det får väll hållas. Just nu lyssnar jag på lite skrillex     Jag är typ stressad idag FAST det är sommarlov    Jag ska städa på mitt rum, hinna skriva inlägg, lägga till nya låtar på mobilen och rensa mina kläder som ligger i byrån. För det ser ut som någon lagt en bomb där inne    Idag har jag klippt mig!   Det blev lite längre än till axlarna   Detta blev ett ganska kort och slarvigt inlägg men men. Det får väll gå hela vägen! Hoppas ni har ett bra sommarlov   För det har jaag! <3 Men aja..Baii baii bajbiisaar   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim Johansson - 5 juli 2013 12:48


Hej hej! Vet ni?! Jag har fått en iPhone! Och jag skriver inlägget på den just nu, jag är jätteglad att ha en egen! För jag har typ tjatat på mamma att jag ville ha en. Och hon köpte en till mig och en till sig själv! Haha, lite kul tycker jag! Men m...

Av Kim Johansson - 19 juni 2013 13:22

HALLOO! Detta blir ett väldigt kort inlägg. Det är för att bussen jag ska ta kommer om 2 min Och jag skriver på mobilen så det kanske blir konstigt :) Men jag ska träffa två kompisar på stan och vi ska gå runt och shoppa på stan. Så jag hoppas n...

Av Kim Johansson - 18 juni 2013 20:38

Höjdhopp!! Ny header! Detta gör jag på min cp mobil. Så om det blir fel så vet ni! Men ja. Här kommer en gigantisk Bild! Hejdå sötisar. Det gicke visst inte. Men aja baiii! ...

Av Kim Johansson - 18 juni 2013 19:01

   Halloo! Idag gjorde min alldels första header! Jag blev grymt nöjd med den. Men alla bilder på mig är allt för gamla. För jag är snart tretton år. Och på dom bilderna är jag säkert 6 - 10 år. Men man får väll göra ny snart!        Jag jag jag!...

Presentation


Instagram - Mylifeaskimiie_belivern.
Videofyme - mylifeaskimiie

Detta är MIN blogg och MITT liv. Hoppas du gillar det :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards